Instagram telegram Eitaa

کتاب تحریف تا تعریف سبک زندگی

کتاب تحریف تا تعریف سبک زندگی

کتاب تحریف تا تعریف سبک زندگی

آسیب های فردی ، خانوادگی ، و اجتماعی زیادی در کشور و همچنین در جهان وجود دارد که همگی ما ، آنها را دیده و لمس کرده ایم. اگر چه جهان امروز به دنبال مبارزه و ریشه کنی این آسیب هاست ، اما آمار جهانی نشان می دهد که تاکنون موفقیت پایدار و نتیجه ی مطلوب حاصل نشده است.

کتاب حاضر که با عنوان ” تحریف تا تعریف سبک زندگی ” تقدیم شده است. طرح پیشنهادی خود را با محوریت (( سنت های )(قوانین الهی)) ” اعم از مادی و معنوی ارائه می دهد . نویسنده با ادعای این مطلب که سنت های الهی ” حلقه گمشده زندگی ” انسان امروز است .

تمام تلاش خود را بر این امر متمرکز می کند که ، با استفاده از آیات الهی و تجربیات بشری ، راهکارهای خود را برای درمان بلند مدت و کوتاه مدت آسیب های زندگی ارائه می دهد. نکته قابل توجه در این کتاب ، تاکید بر شناخت و معرفی ” تحریف های موجود در زندگی ” است که باعث تولید و تکثیر آسیب های انسانی شده است و همچنین توجه به تعریف و شناخت درست از پدیده ای به عنوان ” سبک زندگی ” به عنوان بستر نجات انسان از آفت ها و آسیب های زندگی است . که در همین راستا از تابلوهای آموزشی ، داستان های قرآنی ، فیلم های داستانی ، مستندات و مجلات علمی برای تبیین بهتر مطلب، بهره گرفته شده است .

توضیحات خرید

پست برای خوزستان ۳۰ هزار تومان
پست برای خارج از استان خوزستان: ۶۰ هزار تومان

مبلغ کتاب ( ریال )