Instagram telegram Eitaa

کتاب رضایت در زندگی

رضایت در زندگی

کتاب رضایت در زندگی ، یکی از مهم ترین خواسته ها و آرزوهای انسان امروز است . کتاب پیش رو ، با عنوان ” رضایت در زندگی ” بر پایه این دغدغه به نگارش در آمده که چرا با توجه به حجم گسترده ی تولیدات علمی و راهکارهای علمی برای رسیدن به رضایت ، هنوز جهان بشری به دستاورد مطلوبی نرسیده است؟

آمار جهانی از افزایش مشکلات روحی و در نتیجه ، عدم رضایت در زندگی خبر میدهد ؟ کتاب حاضر ، طرح پیشنهادی خود را برای رسیدن به رضایت در زندگی ، با محوریت ” سنت های قوانین الهی ” اعم از مادی و معنوی ارائه می دهد . نویسنده با ادعای این مطلب که سنت های الهی ” حلقه گمشده زندگی ” انسان امروز است

تمام تلاش خود را بر این امر متمرکز می کند که با استفاده از آیات الهی تجربیات بشری ، راهکارهای کلان و جزئی خود را برای رسیدن به رضایت ارائه می دهد . شاید مهم ترین تفاوت این کتاب ها با سایر کتاب های مشابه خود ، در این باشد که نگارنده توانسته است با مقایسه مناسب ، بین رویکردهای دینی و رویکردهای غیردینی موجود برای رسیدن به رضایت ، بررسی معایب و مزایای هر کدام ، همچنین با بهره گیری مطلوب از تابلوهاب آموزشی ، داستان های قرآنی ، فیلم های داستانی ، مستندات و مجلات علمی ، زمینه را برای قضاوت بی طرفانه و در نهایت اقناع خواننده گرامی هموارتر نماید.

توضیحات خرید

پست برای خوزستان ۳۰ هزار تومان
پست برای خارج از استان خوزستان: ۶۰ هزار تومان

مبلغ کتاب ( ریال )