Instagram telegram Eitaa

قدم سوم یعنی تحریف

قدم سوم یعنی تحریف

( ذَرُونىِ أَقْتُلْ مُوسىَ‏ وَ لْیَدْعُ رَبَّهُ إِنىّ‏ أَخَافُ أَن یُبَدِّلَ دِینَکُمْ أَوْ أَن یُظْهِرَ فىِ الْأَرْضِ الْفَسَاد )

و فرعون (به درباریانش) گفت: بگذارید تا من موسی را به قتل رسانم و او خدای خود را به یاری طلبد، می‌ترسم که آیین شما را تغییر دهد و در زمین فتنه و فسادی برانگیزد.

قدم سوم عمیق ترین راهبرد موضوعات سبک زندگی فرعونیان در مقابل جریان حق و رهبری آنهاست . در این آیه فرعون ناامید از قدم های قبل برای تارمار کردن ( الذین معه ) و اطرافیان موسی با حالت عتاب می گوید : دیگر اجازه بدهید که موسی را بکشم! چرا که نگرانم :

ادعایه فرعون

ادعایه فرعون

اگر چه این ادعا فرعون بسیار جای تعجب دارد که موسی متهم به فساد  و فرعون مدعی مبارزه با فساد و حفظ دین جامعه است!! اما در آن شرایط کاملا درست و معمولی است چرا که در آن زمان هامان آنقدر نقش خود را به خوبی ایفا کرده است که فرعون، قوانین او ، منطق او ، اراده او به عنوان اصول و دین صحیح به مردم ارائه شده است و هر کس که در مخالفت با آن باشد مفسد و منحرف خواهد بود.

مردم در جامعه فرعونی آنگونه که فرعون می خواهد فکر می کنند و واقعیات را می بینند و اگر آن موقع که فرعون تصمیم به قتل موسی گرفت، اقدام می کرد، جامعه به تحسین او می پرداخت چرا که دین انحرافی را از بین برده است و اعتقاد جامعه دفاع کرده است، هر چند که فرعون به علت مخالفت های یکی از اطرافیان خود که معروف به ( مومن آل فرعون ) است و در ادامه این سوره داستان ش نقل شده است، از قتل موسی صرف نظر می کند.

راهبرد فعلی فرعونیان

در تطبیق این راهبرد با شرایط فعلی باید گفت که، راهبرد فعلی فرعونیان نیز با الگو گیری از فرعونیان دیروز، ( تبدیل ارزش ها به ضد ارزش و تبدیل ضده ارزش ها به ارزش ها ) است .

فرعونیان امروز نیز مانند فرعونیان دیروز به گونه ای در جامعه عمل کرده و ذهن مردم و انواع سبک زندگی مردم را تحت مدیریت خود می گیرند، که هر چه را بخواهند به عنوان ارزش و هر چه نخواهند به عنوان ضد ارزش تعیین و ترویج می کنند و هر کس که مقابل این ارزش های تقلبی، بایستد به عنوان دشمن انسانیت ، تروریسم، مخالف آزادی و غیره معرفی کرده و علیه او اقدام نظامی و تبلیغاتی می کنند. این قدم فرعونی که منجر به تغییر بینش جامعه نسبت به حقیقت می شود را باید یکی از کارآمد ترین سیاست های دشمن دانست. چرا که در این راهبرد حتی سلیقه جامعه با سلیقه فرعون های زمان منطبق می شود و افراد جامعه با میل و انگیزه بالا به دنبال تحقق غیر ارزش های هستند که به سلیقه ای فرعون و با ترفتندهای هامان و برای تامین منافع اقتصادی قارون تبدیل به ارزش شده است.

مسائل قبیح جنسی

یکی از مسائلی که امروز به وفور دیده می شود،  ارزش شدن ( مسائل قبیح جنسی ) است، یکی از مصادیق آن فاحشه گری است، که با آنکه قبیح ترین و مخرب ترین نقش را در جامعه داشته و دارند در جهان امروز به عنوان یک ارزش تعیین شده و از آن تندیس ساخته می شود و بازیگرانی که در فیلم ها، این نقش را ایفا می کنند مورد تحسین و تقدیر قرار گرفته و جایزه می گیرند، در مقابل نیز کسی یا جامعه ای به این ارزش مخرب اعتراض کند، به عنوان فرد یا جامعه بی اطلاع از ارزش های جهانی مانند آزادی جسم و تن و یا آزادی جنسی معرفی شده که باید با تحصیل در یکی از دانشگاه های کشورهای توسعه یافته درمان شود.

قدم سوم یعنی تحریف

تندیس در مقابل کلیسا

تندیس در مقابل کلیسا

این تصویر، تندیس یک فاحشه می باشد که در هلند و در مقابل یک کلیسا نصب شده است، در پایین این تندیس نوشته شده است ( به کارگران جنسی خود احترام بگذاریم ). قطعا باورش سخت است که در جامعه علمی امروز، نه تنها نقش مخرب فاحشه گری در سلامت روانی و جسمی جامعه و خانواده دیده نشود و بلکه بزک شده به تمجید و تقدیر از آن پرداخته شود. 

مصادق های مسائل ضد ارزشی

یکی دیگر از مصادق های مسائل ضد ارزشی که امروز تبدیل به ارزش شده است مساله شنیع (هم جنسگرایی) است. که هامان های زمان توانسته سیاست های کلان حمایتی در سازمان ملل برای آن تصویب نمایند و در سرتاسر جهان آن را به عنوان یک ارزش ترویج کنند. در مقابل نیز هر کشوری که این عمل را قبیح و شنیع بداند، توسط سیستم قضایی جهانی به عنوان مخالف حقوق بشر تعیین شده و که باید خود را اصلاح نماید، در غیر اینصورت مشمول سخت ترین مجازات ها می شود. یا حذف شود.

اما متاسفانه شاهدیم که با ترفندی فرعونیان، هم جنس گرایی که یک عمل بر خلاف تکوین انسان و فطرت اوست و حتی بین حیوانات نیز دیده نمی شود، آنچنان برای مردم مغرب زمین تزیین و مزین شده است که برای حمایت از قانونی شدن آن تجمعات چندصد هزار نفری تشکیل می دهند.

تجمع چندصد هزار نفری در حمایت از فعل شنیع همجنس گرایی

تجمع چندصد هزار نفری در حمایت از فعل شنیع همجنس گرایی

آنچه که در عکس مشاهده می شود تجمع چندصد هزار نفری در حمایت از فعل شنیع همجنس گرایی در مادرید اسپانیا جمع شده اند، شنیده حاکی است که جمعی از حاضران در تجمع حمایتی بالا، همجنس گرا نباشند ولی آنقدر در رثا و مظلومیت و ضرورت احقاق حق این گروه در جامعه فعالیت تبیلغاتی شده است که خیلی مبتنی بر روحیه انسان دوستانه!! خود در تجمع شرکت کرده اند.

جالب آنکه بسیار سریع توسط بنگاه های معاملاتی علمی!! در حمایت ، تایید و ترویج این فعل غیر انسانی رشته ای علمی تولید شده است تا با خیال راحت، به نهادینه شدن آن در عرصه جهانی منجر شود

قدم سوم یعنی تحریف

نظر شما برای ما ارزشمند هست